Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verzeNásledující verze | Předchozí verze |
blog:dobrodruzstvi_tvorby [30.12.2018] – korhul | blog:dobrodruzstvi_tvorby [01.12.2020] (aktuální) – korhul |
---|
| |
Nicméně na poslední sezení jsem připravil po dlouhé době jeskynní dobrodružství v tom pravém slova smyslu. Hora Bolehlav v sobě ukrývá pradávnou hrobku skrývající ostatky opira - mocného pána skřetů. Protože postavy do ní chtěly jít a já jsem to věděl od začátku, nebyl problém věnovat hodiny přípravě, která určitě nepřijde v niveč (ok, 100% jistotu člověk nemá nikdy, to je fakt). V tomto zápisku bych chtěl ukázat, jakým způsobem probíhal můj tvůrčí proces. | Nicméně na poslední sezení jsem připravil po dlouhé době jeskynní dobrodružství v tom pravém slova smyslu. Hora Bolehlav v sobě ukrývá pradávnou hrobku skrývající ostatky opira - mocného pána skřetů. Protože postavy do ní chtěly jít a já jsem to věděl od začátku, nebyl problém věnovat hodiny přípravě, která určitě nepřijde v niveč (ok, 100% jistotu člověk nemá nikdy, to je fakt). V tomto zápisku bych chtěl ukázat, jakým způsobem probíhal můj tvůrčí proces. |
| |
~~READMORE~~ | |
| |
===== Plán ===== | ===== Plán ===== |
| |
Původně jsem myslel, že postavy budou v poslední komnatě čelit třem nebezpečím - dalšímu ochrannému obrazci, radiaci z krystalu smrti a salamandrovi, který do toho vpadne v touze krystal pozřít. Jak víme, ještěrka byla ze hry. I tak jsem doufal, že se podaří již notně oslabeného Lothara pomocí obrazce vysosat na dno a vyčerpat i zbytek postav tak, že namísto otevření pohřební komory stáhnou ocas a z kobek odejdou a maximálně je nějak zapečetí nebo strhnout vchod. Jenže štěstí se přiklonilo na stranu družiny, a to i přesto, že jsem vymyslel ještě jedno dodatečné ochranné znamení přímo na těle upíra. Kostky přestaly padat. Běh světa má někdy vlastní vůli nezávislou i na vůli PJ. Družina ostatky rozemlela na masokostní (spíš masovyschlokožní) moučku a druid doslova zruinoval celý komplex. Tohohle temného pána už nikdo nikdy neoživí. Nebo ano? | Původně jsem myslel, že postavy budou v poslední komnatě čelit třem nebezpečím - dalšímu ochrannému obrazci, radiaci z krystalu smrti a salamandrovi, který do toho vpadne v touze krystal pozřít. Jak víme, ještěrka byla ze hry. I tak jsem doufal, že se podaří již notně oslabeného Lothara pomocí obrazce vysosat na dno a vyčerpat i zbytek postav tak, že namísto otevření pohřební komory stáhnou ocas a z kobek odejdou a maximálně je nějak zapečetí nebo strhnout vchod. Jenže štěstí se přiklonilo na stranu družiny, a to i přesto, že jsem vymyslel ještě jedno dodatečné ochranné znamení přímo na těle upíra. Kostky přestaly padat. Běh světa má někdy vlastní vůli nezávislou i na vůli PJ. Družina ostatky rozemlela na masokostní (spíš masovyschlokožní) moučku a druid doslova zruinoval celý komplex. Tohohle temného pána už nikdo nikdy neoživí. Nebo ano? |
| |
| {{tag>vývoj moduly}} |