Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Poslední revizeObě strany příští revize
mental_remark [24.01.2012] – [Výpravy do Skřetozemě] korhulmental_remark [01.11.2013] – [Nápady na zápletky] korhul
Řádek 1: Řádek 1:
 ====== Nápady na zápletky ====== ====== Nápady na zápletky ======
 +
 +===== Medvědí hora =====
 +
 +==== Významné osobnosti ====
 +
 +**Darbogast**, kněz kultu boha Žírna. Po výstavbě chrámu byl tento již zkušený ceremoniář dosazen církevní správnou do kraje, aby šířil chrámové způsoby uctívání bohů, naučil nové osadníky nosit oběti bohům při významných svátcích a rovněž tak, aby zabránil šíření nauk potulných kněží. Darbogast si rovněž počal vychovávat své žáky ve škole, kterou při chrámu otevřel. Po vpádu skřetů získává autoritu a lid mu důvěřuje. Snaží se zbrzdit dosazení nového šoltyse.
 +
 +**Šoltys Kašpar**, správce Bezradska. Zajat při vpádu skřetů a odvlečen zřejmě do zajetí.
 +
 +**Mirana**, žena zajatého šoltyse. Přežila, neboť se ukryla před skřety v lesích. Zastává se žen, které byly znásilněny či mučeny skřety. Stojí tak proti Darbogastovi, který navrhuje, aby byly vyhnány do lesů, neboť děti zrozené se skřetího sémě budou nečistého ducha. Usiluje o co nejrychlejší zvolení nového šoltyse, u kterého by našla zastání. Smutní po manželovi, avšak je si vědoma, že jej již asi nikdy nezíská zpět.
 +
 +**Garbon**, prospektor ze Středohor. Tento trpaslík se vydal do Bezradska, aby zdejší kopce ohledal na přítomnost rud a nerostů a našel případně nové zakázky pro trpasličí mistry kameníky a kováře v tomto kraji.
 +
 +**Oefarin**, vymítač z Velkého lesa. Elf Ovarin přišel až z Lesokraje, po té co se dozvěděl o nástrahách, kterou pro osadníky představuje místní lesní zběř.
 +
 +Košíkář a proutkař **Rovlen**. Tento záhadný chlapík se potuluje krajem. Pomáhá budovat studny, neboť ovládá umění proutkařské. Jinak je však nemluvný a lidí se spíše straní. Říká o sobě, že pochází z Planiska.
 +
 +**Druhladova rodina**. Jedni z mála ludků, kteří se vydali až na sever je klan Druhladů. Protože však na severu není důvěra v tento lid veliká, byly jim přikázány pozemky na samotě až na samé hranici Bezradska, kde hrozí největší nebezpečí jako od lesních běsů, tak od skřetů. Otec Druhlada, hlava rodiny, je poměrně zcestovalý a má dost informací o jižních zemích a vůbec o historii.
 +
 +==== Zápletky a místa ====
 +
 +**Netopýří jeskyně** – Dosud o ní nikdo neví. Jedná se o jeskyni v kopcích na severovýchodě Bezradska v lese nad korytem Černé. Jeskyně cca 300 sáhů dlouhá, vápencová s krápníky, vede do nitra kopce. Žije v ní velké množství netopýrů, včetně několika netopýrů obřích.
 +
 +**Zlatá jeskyně** – Rovněž neobjevená. V Ovčárnickém potoku lze nalézt zlatinky. Ovčárenský potok přitom vyvěrá z malého otvoru v kopci. Lze se jím protáhnout do větších podzemních prostor, kde se nacházejí zlaté žíly. Vše se však ukáže býti pouze kočičím zlatem. Jeskyně však ukrývá i jiné bohatství, které však může objevit pouze specialista. Měl by tam být nějaký netvor, který zároveň napadá ovce a krávy.
 +
 +**Ležení hejkalů** – hejkalové ovládají les na severu za řekou Černou. Mezi lidi moc nechodí, ale jakmile někdo dlí déle na jejich území, bez váhání po něm jdou. Budou proto hlavně ztěžovat pohyb v lesích.
 +
 +**Močál** – měl by ležet někde v cestě – může být už po cestě do Medvědí hory, ještě před ní.
 +
 +**Jezero** – v něm vodník. Objeví se zpráva, že proměnil mlynářovi koně v kapry.
 +
 +Starý dub – palouk s velmi starým stromem, na kterém prý tančí víly. Povídá se, že kdo unese jednu z víl, dostane od královny poklad za její vykoupení.
 +
 +**Raraši** – nějaká veselá cháska bude řádit v jedné z vesnic a tropit si žerty z místních obyvatel a popouzet je proti sobě. Zároveň ale budou lidi kouzlem oblbovat, aby ve vesnici zůstali.
 +
 +Ví se, že v okolí žije nestvůra, která občas přiletí a uloví ovci nebo krávu. Bude se to plést s netvorem z jeskyně, ve skutečnosti to budou dva.
 +
 +Tři kopce na kterých by měly v budoucnu stát hrady – každý bude nějak zajímavý, navíc všechny leží za řekou na území hejkalů.
 +
 +  - obrovský pták – krkavec, někdo ho už viděl nebo má dokonce z něj doma peří
 +  - nějaká přírodní síla zhmotněná – o tom se vědět nebude
 +  - místo, kde dřív stával jeden z hradů upírů, kteří ovládali skřety – bude tam jejich písmo tesané do kamenů atd. Mohlo by tam strašit - nějaké hlasy apod.
  
 ===== Vlkani ===== ===== Vlkani =====