Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

mikucon [02.12.2009] (aktuální)
Řádek 1: Řádek 1:
 +====== Mikucon 2010 ======
  
 +===== Stránky =====
 +
 +Mohl bych udělat stránky - publikace materiálů,​ ankety, přihlašování,​ fórum, fotky etc.
 +
 +===== Nápady k hodnocení družin =====
 +
 +Rozdělil bych hodnocení na dvě části - družiny (mohla by se začít udělovat putovní cena - soška draka nebo tak něco) a jednotlivci.
 +
 +==== Hodnocení družin ====
 +
 +Předpokládalo by to striktnější zacházení s časem. Čas na dobrodružství by byl pevně daný. Po jeho uplynutí by došlo k bodovému ohodnocení družiny. Hodnotilo by se % splnění dobrodružství. To by teda šlo za předpokladu,​ že PJové by měli promyšlené,​ jak si to svoje ohodnotí - kolik dají procent za jednotlivé úkoly - myslím, že by to mělo jít. V případě splnění všeho včetně vedlejších zápletek by klidně mohlo být i přes 100%.
 +
 +Pak by mohl být vyhrazený extra čas cca 30 min. na dohrátí pro ty, co by o to měli zájem, s tím, že by se asi dohrál poslední souboj nebo tak něco a pak by PJ dovykládal,​ jak to skončí.
 +
 +==== Hodnocení hráčů ====
 +
 +To by probíhalo ne podle zkušeností,​ protože ty každý rozděluje různě podle svého zvyku a to že byly minule limitované shora to sice trochu sjednotilo, ale pořád to nebylo ono. Proto bych navrhoval se na zkušenosti vykašlat a udělat to víc vyváženě,​ aby se hodnotilo celkově to, jak je hráč dobrý. Sepsal jsem následující tabulku, která je však dost hrubá, takže to kdyžtak upravujte průběžně jak se vám něco nebude zdát (dopište třeba kurzívou - text vložíte mezi dvojité lomítka //takto//). Čísla jsou jako počet bodů...
 +
 +=== Spolupráce s ostatními ===
 +
 +  * 1 - Postava se vůbec nezapojila do řešení dobrodrusžtví a nejevila o něj zájem
 +  * 2 - Postava byla pouze ve vleku událostí, i když byla přítomna celému dění, nezasáhla do něj, jedině sem tam intrikovala proti ostatním
 +  * 3 - Postava přispěla alespoň občas svými schopnostmi,​ snažila se o aktivní přístup, popř. však jednala skrytě nebo vše řešila na vlastní pěst navzdory zájmu ostatních členů
 +  * 4 - Postava projevila zájem o dění v dobrodružství,​ aktivně se zapojovala a spolupracovala s ostatními členy družinky
 +  * 5 - Postava nejen, že měla po celou dobu přehled o tom, co se děje, ale také se snažila zapojit méně aktivní členy, rozdávala úkoly podle schopností ostatních a významnou měrou přispěla k tomu, že z družiny byl funkční celek
 +
 +=== Hraní postavy ===
 +
 +  * 1 - Nebyl poznat rozdíl mezi jednáním hráče a postavy, nulové použití přímé řeči; ve hře se neprojevila žádná z vlastností,​ kterou by postava měla snad mít, hráč navíc používá znalosti, které postava nemůže mít apod.
 +  * 2 - Hráč a postava jdou od sebe odlišit, nicméně postava jedná v rozporu s tím, jaké hraje povolání nebo rasu, jedná nevhodně vzhledem k situaci, prožívá povahové zvraty, nejedná konzistentně,​ špatné rozlišování znalostí hráče a postavy
 +  * 3 - Postava projeví některé své rysy, ale děje se tak pouze chvilkově, když si na to hráč vzpomene, vznikne sice pár vtipných nebo vážných scén, ale jen nahodile
 +  * 4 - Postava po celou dobu dobrodružství drží svoji linii. Má čitelnou povahu, jasné rozlišení hráče a postavy od sebe
 +  * 5 - Kromě toho, co je v bodu 4 se postava blýskne něčím vyjímečným - dialogem, vlastností,​ předmětem,​ který ji ozvláštní a prokreslí - je zkrátka originální
 +
 +=== Podíl na vyřešení dobrodružství ===
 +
 +  * 1 - postava nevymyslela vůbec nic, čím by přispěla, vůbec by nevadilo, kdyby v dobrodružství nebyla
 +  * 2 - postava se zapojila okrajově do dílčích činností souvisejících s vyřešením dobrodružství
 +  * 3 - postava vyřešila několik dílčích problémů, které měli přímý nebo nepřímý vliv na vyřešení dobrodrusžtví
 +  * 4 - Díky této postavě se družina výrazně přiblížila k vyřešení dobrodružství
 +  * 5 - Bez této postavy by se dobrodružství neobešlo
 +
 +=== Využívání schopností povolání ===
 +
 +  * 1 - postava nepoužila za celou dobu žádnou ze svých schopností,​ ačkoli měl příležitost
 +  * 2 - postava použila sice své schopnosti, ale hráč musel být upozorňován jinými hráči, že je má využít
 +  * 3 - postava sice používala své schopnosti, ale takovým způsobem, že to narušovalo hru
 +  * 4 - postava své schopnosti využívala často a správně
 +  * 5 - postava své schopnosti využívala navíc ještě originálním,​ neobvyklým,​ promyšleným způsobem
 +
 +Hodnocení by šlo průběžně vyvěšovat na nástěnce nebo by mohli dostávat korálky nebo něco... Mohla by se taky hodnotit každá kategorie zvlášť... ať je víc cen.. Teda jako 5... Tzn. nejlepší spolupracovník,​ nejlepší roleplayer, nejaktivnější hráč a ten kdo nejvíc zná své povolání a nakonec absolutní vítěz.
 +
 +===== Doprovodný program =====
 +
 +Na schůzce se Sibikem a Kaďou padly tyto návrhy:
 +
 +  * Pokec veteránů DrD v Mikulčicích
 +  * Přednáška o historii RPG her - Ctibor
 +  * Výstava o DrD - zkontaktovat Sumca
 +
 +Pak tu máme co mě ještě napadá
 +
 +  * Přednáška o tvorbě map (by mohl udělat Šomin)
 +  * Přednáška o tom jak hrát postavy - mohl by si každý vzít své oblíbené povolání - dokonce by to mohlo být formou workshopů - každý PJ, popř. zkušenější hráč by si vzal skupinu hráčů a zkoušeli by si vymyslet vlastní postavy a představovat si je navzájem, zkoušeli namalovat nebo co já vím
 +
 +Dopište co vás napadá... Pak se může dát na stránky, pokud vzniknou anketa ať si účastníci vyberou...
 +
 +===== Další nápady =====
 +
 +==== Přihlašování po družinách ====
 +
 +Dát možnost, aby se mohly přihlásit celé družiny dopředu. Samozřejmě přednost členům HB.
 +
 +Má to několik háčků - jak velké skupiny (myslím že 5 by mohlo stačit)? Stanovit deadline. Dostupnost přihlášek. Poslání deníků družiny dopředu...
 +
 +Družina, která se přihlásí dopředu by ale mohla mít nějaké nevýznamné výhody - např. nadstandardní vybavení, které si sami vymyslí a které samozřejmě projde schválením. Ostatní předdefinovaný set jako jindy.
 +
 +==== Vybavení ====
 +
 +Nezapomenout dát do vybavení takové ty věci jako minule - kaleidoskopy apod. nebo co se to navymýšlelo,​ sice se to nijak moc nevyužilo, ale jeden neví.
 +
 +==== Vlastnosti postav na tahání ====
 +
 +Myslím, že by bylo lepší to nechat na hráčích. Kdo je na to zvyklý hrát, tak si to vymyslí sám, kdo ne, ať to nechá být. Hrozí, že nám tam budou běhat pedofilové,​ zoo, nekro a jiní úchyláci.
 +
 +Ale kdyby jsme to náhodou chtěli zachovat tak bych byl pro, aby se to nepsalo do deníků, ale provedla se následující věc - dostanou takové ty dopisní lepky a na to si napíšou - jméno, jméno postavy a vylosované vlastnosti, ať se PJ nemusí furt hrabat v nějakých papírech a dohledávat. Popř. se jim můžou rozdat jmenovky, které se nezničí vyslékáním oblečení. Barevně se tam může třeba zvýraznit povolání - zloděj černá, hraničář zelená, kouzelník modrá, alchymista fialová, válečník červená např.
 +
 +===== Místo =====
 +
 +Kristýna nebo Mikulčice? Nebo jinde? A bude to pak Mikucon?
mikucon.txt · Poslední úprava: 02.12.2009 (upraveno mimo DokuWiki)
CC Attribution-Share Alike 4.0 International
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0