Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Poslední revizeObě strany příští revize
pravidla [15.11.2011] – [Dračí Doupě 1.X] korhulpravidla [15.11.2011] – [Dračí Doupě 1.X] korhul
Řádek 86: Řádek 86:
 | otočka 360° |  3  | | otočka 360° |  3  |
  
-Bojovníkova schopnost //Drtivost// ((str. 8 PPP verze 1.6, edice D)) zvýší útočnost o 1 na 6. úrovni, o 2 na 10. úrovni.+Bojovníkova schopnost //Drtivost// ((str. 8 PPP verze 1.6, edice D)) zvýší násobitel útočnosti o 1 na 6. úrovni, o 2 na 10. úrovni.
  
 V případě šermířovy schopnosti //Útok z obrany// ((str. 10 PPP verze 1.6, edice D)) se počet ubraných životů násobí útočností zbraně se kterou šermíř bojuje. V případě schopnosti //Cvik// ((str. 10 PPP verze 1.6, edice D)) se násobitel útočnosti zvýší o 1. V případě šermířovy schopnosti //Útok z obrany// ((str. 10 PPP verze 1.6, edice D)) se počet ubraných životů násobí útočností zbraně se kterou šermíř bojuje. V případě schopnosti //Cvik// ((str. 10 PPP verze 1.6, edice D)) se násobitel útočnosti zvýší o 1.
Řádek 94: Řádek 94:
 ^  Tabulka převodu útočnosti  ^^ ^  Tabulka převodu útočnosti  ^^
 ^  **stará útočnost (bonus nebo postih)**  ^  **nová útočnost (násobek)**  ^ ^  **stará útočnost (bonus nebo postih)**  ^  **nová útočnost (násobek)**  ^
-| záporná | 1/2 - 1 | + záporná   1/2 - 1  
-| 0 - +1 | 1 | + 0 - +1    
-| +2 | 1 - 2 | + +2   1 - 2  
-| +3 | 2 - 3 | + +3   2 - 3  
-| +4 | 3 - 4 | + +4   3 - 4  
-| +5 | 4 - 5 | + +5   4 - 5  
-| +6 | 5 - 6 |+ +6   5 - 6  |
  
 Toto pravidlo vytváří souboje, které jsou kratší a více nebezpečné. Mnohem víc se vyplatí investovat do zvyšování obranného čísla. Je také větší pravděpodobnost, že bojovník splní jednu z podmínek pro proměnu v //Berserkra//. ((viz. tabulka změny v berserkra na str. 9 PPP verze 1.6, edice D)) Toto pravidlo vytváří souboje, které jsou kratší a více nebezpečné. Mnohem víc se vyplatí investovat do zvyšování obranného čísla. Je také větší pravděpodobnost, že bojovník splní jednu z podmínek pro proměnu v //Berserkra//. ((viz. tabulka změny v berserkra na str. 9 PPP verze 1.6, edice D))