Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
pravidla [15.11.2011] – [Dračí Doupě 1.X] korhulpravidla [10.04.2012] (aktuální) – [Dračí Doupě 1.X] korhul
Řádek 5: Řádek 5:
 ==== Násobná útočnost zbraní ==== ==== Násobná útočnost zbraní ====
  
-Souboj v DrD je značně rozvleklou záležitostí, zvláště zapojí-li se do něj víc VP a CP. Navíc zde existuje jev inflace životů, kdy postavám na prvních devíti úrovních stoupá dramaticky jejich počet. Původně se tento nápad týkal jen střelných zbraní a je dlouhodobě využíván u některých družin na Mikulčicku. Tento přístup se uplatňuje také u útočnosti obléhacích zbraní v PPP.((str. 91 ve verzi 1.6, edice D)) Má zabránit absurdním situacím, kdy válečník schytá deset šípů přitom stále běhá po bojišti. Tot pravidlo umožňuje ve většině případů zkrátit souboje a udělat je více nebezpečené a to jak z pohledu VP tak i CP.+Souboj v DrD je značně rozvleklou záležitostí, zvláště zapojí-li se do něj víc VP a CP. Navíc zde existuje jev inflace životů, kdy postavám na prvních devíti úrovních stoupá dramaticky jejich počet. Původně se tento nápad týkal jen střelných zbraní a je dlouhodobě využíván u některých družin na Mikulčicku. Tento přístup se uplatňuje také u útočnosti obléhacích zbraní v PPP.((str. 91 ve verzi 1.6, edice D)) Má zabránit absurdním situacím, kdy válečník schytá deset šípů přitom stále běhá po bojišti. Toto pravidlo umožňuje ve většině případů zkrátit souboje a udělat je více nebezpečené a to jak z pohledu VP tak i CP.
  
 Násobná útočnost znamená, že rozdíl mezi ÚČ po hodu na útok a OČ po hodu na obranu se vynásobí útočností. Násobná útočnost znamená, že rozdíl mezi ÚČ po hodu na útok a OČ po hodu na obranu se vynásobí útočností.
Řádek 86: Řádek 86:
 | otočka 360° |  3  | | otočka 360° |  3  |
  
-Bojovníkova schopnost //Drtivost// ((str. 8 PPP verze 1.6, edice D)) zvýší útočnost o 1 na 6. úrovni, o 2 na 10. úrovni.+Bojovníkova schopnost //Drtivost// ((str. 8 PPP verze 1.6, edice D)) zvýší násobitel útočnosti o 1 na 6. úrovni, o 2 na 10. úrovni.
  
 V případě šermířovy schopnosti //Útok z obrany// ((str. 10 PPP verze 1.6, edice D)) se počet ubraných životů násobí útočností zbraně se kterou šermíř bojuje. V případě schopnosti //Cvik// ((str. 10 PPP verze 1.6, edice D)) se násobitel útočnosti zvýší o 1. V případě šermířovy schopnosti //Útok z obrany// ((str. 10 PPP verze 1.6, edice D)) se počet ubraných životů násobí útočností zbraně se kterou šermíř bojuje. V případě schopnosti //Cvik// ((str. 10 PPP verze 1.6, edice D)) se násobitel útočnosti zvýší o 1.
Řádek 94: Řádek 94:
 ^  Tabulka převodu útočnosti  ^^ ^  Tabulka převodu útočnosti  ^^
 ^  **stará útočnost (bonus nebo postih)**  ^  **nová útočnost (násobek)**  ^ ^  **stará útočnost (bonus nebo postih)**  ^  **nová útočnost (násobek)**  ^
-| záporná | 1/2 - 1  | + záporná   1/2 - 1  | 
-| 0 - +1  |  1  |+ 0 - +1  |  1  |
 |  +2  |  1 - 2  | |  +2  |  1 - 2  |
 |  +3  |  2 - 3  | |  +3  |  2 - 3  |