Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verze | |
pravidla [15.11.2011] – [Dračí Doupě 1.X] korhul | pravidla [10.04.2012] (aktuální) – [Dračí Doupě 1.X] korhul |
---|
==== Násobná útočnost zbraní ==== | ==== Násobná útočnost zbraní ==== |
| |
Souboj v DrD je značně rozvleklou záležitostí, zvláště zapojí-li se do něj víc VP a CP. Navíc zde existuje jev inflace životů, kdy postavám na prvních devíti úrovních stoupá dramaticky jejich počet. Původně se tento nápad týkal jen střelných zbraní a je dlouhodobě využíván u některých družin na Mikulčicku. Tento přístup se uplatňuje také u útočnosti obléhacích zbraní v PPP.((str. 91 ve verzi 1.6, edice D)) Má zabránit absurdním situacím, kdy válečník schytá deset šípů s přitom stále běhá po bojišti. Tot pravidlo umožňuje ve většině případů zkrátit souboje a udělat je více nebezpečené a to jak z pohledu VP tak i CP. | Souboj v DrD je značně rozvleklou záležitostí, zvláště zapojí-li se do něj víc VP a CP. Navíc zde existuje jev inflace životů, kdy postavám na prvních devíti úrovních stoupá dramaticky jejich počet. Původně se tento nápad týkal jen střelných zbraní a je dlouhodobě využíván u některých družin na Mikulčicku. Tento přístup se uplatňuje také u útočnosti obléhacích zbraní v PPP.((str. 91 ve verzi 1.6, edice D)) Má zabránit absurdním situacím, kdy válečník schytá deset šípů a přitom stále běhá po bojišti. Toto pravidlo umožňuje ve většině případů zkrátit souboje a udělat je více nebezpečené a to jak z pohledu VP tak i CP. |
| |
Násobná útočnost znamená, že rozdíl mezi ÚČ po hodu na útok a OČ po hodu na obranu se vynásobí útočností. | Násobná útočnost znamená, že rozdíl mezi ÚČ po hodu na útok a OČ po hodu na obranu se vynásobí útočností. |