Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
pravidla [15.11.2011] – [Dračí Doupě 1.X] korhulpravidla [10.04.2012] (aktuální) – [Dračí Doupě 1.X] korhul
Řádek 5: Řádek 5:
 ==== Násobná útočnost zbraní ==== ==== Násobná útočnost zbraní ====
  
-Souboj v DrD je značně rozvleklou záležitostí, zvláště zapojí-li se do něj víc VP a CP. Navíc zde existuje jev inflace životů, kdy postavám na prvních devíti úrovních stoupá dramaticky jejich počet. Původně se tento nápad týkal jen střelných zbraní a je dlouhodobě využíván u některých družin na Mikulčicku. Tento přístup se uplatňuje také u útočnosti obléhacích zbraní v PPP.((str. 91 ve verzi 1.6, edice D)) Má zabránit absurdním situacím, kdy válečník schytá deset šípů přitom stále běhá po bojišti. Tot pravidlo umožňuje ve většině případů zkrátit souboje a udělat je více nebezpečené a to jak z pohledu VP tak i CP.+Souboj v DrD je značně rozvleklou záležitostí, zvláště zapojí-li se do něj víc VP a CP. Navíc zde existuje jev inflace životů, kdy postavám na prvních devíti úrovních stoupá dramaticky jejich počet. Původně se tento nápad týkal jen střelných zbraní a je dlouhodobě využíván u některých družin na Mikulčicku. Tento přístup se uplatňuje také u útočnosti obléhacích zbraní v PPP.((str. 91 ve verzi 1.6, edice D)) Má zabránit absurdním situacím, kdy válečník schytá deset šípů přitom stále běhá po bojišti. Toto pravidlo umožňuje ve většině případů zkrátit souboje a udělat je více nebezpečené a to jak z pohledu VP tak i CP.
  
 Násobná útočnost znamená, že rozdíl mezi ÚČ po hodu na útok a OČ po hodu na obranu se vynásobí útočností. Násobná útočnost znamená, že rozdíl mezi ÚČ po hodu na útok a OČ po hodu na obranu se vynásobí útočností.