Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
hrani:vlkani_casova_osa [10.04.2012]
korhul
hrani:vlkani_casova_osa [25.04.2012] (aktuální)
korhul
Řádek 23: Řádek 23:
   * **11.6.1280** Aragorn, Anarion, Gimli, Pepek a Nirnil se v noci vydávají na průzkum oblasti na druhé straně tunelu. Ten ústí v lese v blízkosti skřetího tábořiště. Zde se nacházejí vlčí jezdci. Pepek se vrací pro zbytek družiny, je ale odhalen skřetí hlídkou. Anarion mu přijde na pomoc, jsou ale zatlačeni do tunelu. Prchají varovat zbytek družiny a snaží se ukrýt v lese. Vlčí jezdci propátrají les v okolí tunelu, nakonec se ale stáhnou. Aragorn, Gimli a Nirnil nicméně zůstali na druhé straně hradby.   * **11.6.1280** Aragorn, Anarion, Gimli, Pepek a Nirnil se v noci vydávají na průzkum oblasti na druhé straně tunelu. Ten ústí v lese v blízkosti skřetího tábořiště. Zde se nacházejí vlčí jezdci. Pepek se vrací pro zbytek družiny, je ale odhalen skřetí hlídkou. Anarion mu přijde na pomoc, jsou ale zatlačeni do tunelu. Prchají varovat zbytek družiny a snaží se ukrýt v lese. Vlčí jezdci propátrají les v okolí tunelu, nakonec se ale stáhnou. Aragorn, Gimli a Nirnil nicméně zůstali na druhé straně hradby.
   * **12.6.1280** Aragorn a Gimli prohledávají skřetí tábořiště. Ne všichni skřeti však vyjeli na hon zbytku družiny. Dozví se však, že skřeti nejspíš pročešou i oblast kolem tábořiště. Proto se vrací za Nírnilem a raději prchají dál na severozápad. Naleznou tábořiště a tam odpočívají. Bezďák se vydává zpět ke zdi s úmyslem projít na druhou stranu a najít druhou část družiny. U tunelu však čeká hlídka jezdců z Mittlburku. Bezďák je však přelstí a do tunelu vběhne. Tábořiště skřetů však již nalezne prázdné. Vystopuje však Aragorna, Gimliho a Nírnila. Aragorn se vydá zpět ke zdi. Hlídku u tunelu uplatí, aby mohl provést zbytek družiny na druhou stranu, na což padne velká část peněz některých postav, celkem 50 grošů. Zbytek družiny najde v jeskyni, kde se vzpamatovávají z náročného lovu na divočáky. Zásoby jídla ubývají. Nakonec se ale všichni vydají do Skřetozemě,​ aby elfa Nírnila doprovodili co nejblíž k jeho cíli, pevnosti Ur.   * **12.6.1280** Aragorn a Gimli prohledávají skřetí tábořiště. Ne všichni skřeti však vyjeli na hon zbytku družiny. Dozví se však, že skřeti nejspíš pročešou i oblast kolem tábořiště. Proto se vrací za Nírnilem a raději prchají dál na severozápad. Naleznou tábořiště a tam odpočívají. Bezďák se vydává zpět ke zdi s úmyslem projít na druhou stranu a najít druhou část družiny. U tunelu však čeká hlídka jezdců z Mittlburku. Bezďák je však přelstí a do tunelu vběhne. Tábořiště skřetů však již nalezne prázdné. Vystopuje však Aragorna, Gimliho a Nírnila. Aragorn se vydá zpět ke zdi. Hlídku u tunelu uplatí, aby mohl provést zbytek družiny na druhou stranu, na což padne velká část peněz některých postav, celkem 50 grošů. Zbytek družiny najde v jeskyni, kde se vzpamatovávají z náročného lovu na divočáky. Zásoby jídla ubývají. Nakonec se ale všichni vydají do Skřetozemě,​ aby elfa Nírnila doprovodili co nejblíž k jeho cíli, pevnosti Ur.
-  * **17.6.1280** Družina putuje několik dní Skřetozemí. Všude je vidět, že lesy jsou vyloveny. Staré skřetí osady jsou prázdné. Krajem putují skřetí tlupy a míří na východ. Postavám se podaří vyslechnout rozhovor skřetů a zjistí, že se chystá mohutná invaze. Nírnil rozhodne, že už doprovod postav nepotřebuje tolik, jako potřebují posádky hraničních hradů varování. Proto se s postavami rozloučí a dám jim zapečetěnou listinu, která je má opravňovat k vyzvednutí listiny u jeho rodiny v [[svet:​zeme:​lesokraj|Lesokraji]]. Protože všichni v družině už sami pociťují hlad, rozhodnou se skřety přepadnout a obrat je o jídlo. Skřetí večeře se sice zmocní, ale jeden ze skřetů unikne.+  * **17.6.1280** Družina putuje několik dní Skřetozemí. Všude je vidět, že lesy jsou vyloveny. Staré skřetí osady jsou prázdné. Krajem putují skřetí tlupy a míří na východ. Postavám se podaří vyslechnout rozhovor skřetů a zjistí, že se chystá mohutná invaze. Nírnil rozhodne, že už doprovod postav nepotřebuje tolik, jako potřebují posádky hraničních hradů varování. Proto se s postavami rozloučí a dám jim zapečetěnou listinu, která je má opravňovat k vyzvednutí listiny u jeho rodiny v [[svet:​zeme:​lesokraj|Lesokraji]]. Protože všichni v družině už sami pociťují hlad, rozhodnou se skřety přepadnout a obrat je o jídlo. Skřetí večeře se sice zmocní, ale jeden ze skřetů unikne. Skřetí šlichta je navíc dost podezřelá,​ takže zdaleka ne všichni se do ní nakonec pustí. Při chystání tábořiště se však ozve zlověstné vytí vlků. 
 +  * **18.6.1280** Smečka skřetích jezdců je na stopě družině. Ta se pokusí zamaskovat stopy po svém pobytu a ukryje se na stromy v lese. Citlivý čich vlků a obezřetnost skřetů jsou však dostatečné a družina je odhalena. A to i přestože se snaží kouzly zmást své pronásledovatele. Dvacítka skřetů v čele s náčelníkem začne družinu obléhat. Brzy jim dojde trpělivost a začnou sekerami stromy skácet. Zoufalí družiníci se mezi skřety vrhnou, ale situace je beznadějná. Bezďák a Pepek jsou roztrhání vlky na kusy. Asmart a Anarion jsou strženi skřety ze stromů a umírají se zlomenými vazy. Nina zůstala na stromě a zahynula při jeho pádu rozdrcena mezi větvemi. Jediný Gimli a Aragorn prchají ze scény. Sami jsou však unaveni a jejich štěstím je, že skřeti přesně netuší, kolik bylo družiníků. Po zbytek noci se oba přeživší snaží dostat co nejdál. Únava je však brzy dostihne a nezbývá, než najít úkryt. Poslouží jim k tomu jeskyně. Den tak stráví odpočinkem. Večer se rozhodnou proměnit ve vlky a pokračovat ve zvířecí podobě. Osudným se jim však stane to, že se nechtějí vzdát svého majetku. Svážou si uzlíček z šatů do něj vloží své peníze a cennosti. Díky této stopě je však ale brzy začnou vlčí jezdci pronásledovat. Po celoroční honičce se sice Gimlimu i Aragornovi podaří utéct. 
 +  * **19.6.1280** Oba hrdinové se však rozhodnou, že se pokusí dojít až k cíli. Celodenní pochod je však už nad jejich síly. Gimli padne ještě někde v půli cesty a Aragorn již stihne jen v pevnosti Mittlburk hlesnout "​Skřeti... útočí..."​ než také zemře úplným vyčerpáním.
hrani/vlkani_casova_osa.txt · Poslední úprava: 25.04.2012 autor: korhul
CC Attribution-Share Alike 4.0 International
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0