Toto je starší verze dokumentu!


Vítejte

Král Vodimír poráží draka zvaného Severní král

Na těchto stránkách najdete něco z tvorby mé a lidí dříve sdružených v uskupení zvaném Neoveská družina. Ta fungovala více méně pravidelně někdy v rozmezí let 2003 - 2006. Tyhle stránky měly původně dokumentovat rozvoj našeho hraní a tvorbu světa pro naši hru. S tím jak postupně opadala četnost hraní, i přidávání nového obsahu stagnovalo. V poslední době už přidávám obsah jen já sám, jak mám čas. Hraní RPG her však pro mne je i nadále koníčkem a snažím se na obsahu těchto stránek postupně pracovat. V plánu je doplňovat především nové a nové informace o světě, který je zde popsán.

A tak na úvod něco málo o něm. Vše vznikalo překotně jednoho jara. Neopatrně jsem zabloudil na stránky Vukogvazdské družiny. Tsunami inspirace dopadla na úrodnou půdu. Nicméně jako u všech věcí, které vás nadchnou a do jisté míry pohltí i zde došlo k nepěkným jevům. Míra inspirace přerostla spíše v epigonství, které se teď jako závaží na noze stalo nedílnou součástí tohoto světa. Přesto doufám, že snaha o odlišení se nakonec projeví a tento projekt se ukáže být pro někoho zdrojem alespoň několika málo originálních nápadů.

:!: Tyto stránky mají podobu wiki. To znamená, že jsou neustále průběžně doplňovány o nové texty a ilustrace. Texty, které zde naleznete neprošly zatím žádnou korekturou. Slohové a pravopisný chyby by tak měly být očekávány, vím o nich, budou časem opraveny.

Přeji vám příjemné čtení a hraní.

Korhul

Poslední zápis v blogu

Svět Zapovězených zemí

Chystám se na svoji první hru Zapovězených zemí. Na internetu je už několik různých recenzí a shrnutí, ale přijde mi, že se soustředí hodně na herní mechanismy. Pokusím se proto shrnout důležité poznatky o Krkavčích zemích pro začínající hráče, aby mohli od světa lépe zasadit své postavy.

Malá odbočka. My jsme k vytvoření postav použili brožurku z krabicové verze nazvanou „Legendy a dobrodruzi“. Pomocí ní lze snadno postavy vygenerovat hody kostkou. Podobně jako ve starém DrD, ale v ZZ jde spíš o vytvoření pozadí postavy. Tvorba postav tímto způsobem byla zábavná a vedla k zajímavým kombinacím. Nicméně generátor nutně vede k tomu, že část příběhu postavy zůstává obecná a je třeba ho doplnit konkrétními detaily. K tomu, aby postava do světa zapadla, je dobré o něm znát víc informací. A to je účel tohoto článku. Možná totiž nemá každý hráč z vaší družiny doma pravidla, aby si mohl postavu dopilovat podle informací rozesetých v příručce. Tady snad najdete shrnutí toho nejdůležitějšího.

VAROVÁNÍ! Článek může obsahovat vyzrazení informací, které byste možná chtěli ve hře objevovat postupně (alias SPOILERY). Snažil jsem se, aby v něm žádné zásadní nebyly, ale raději to píšu předem, abyste nemohli říkat, že jste to nevěděli.

→ Číst dále...

04.12.2020 · korhul

<blog list>

blog   blog
tpl    default
tags
cache  1
sortby created
limit  1

</blog>

<blog pagination>

blog   blog
limit 1

</blog>